Pagrindinė priežastis, kodėl jūsų komunikacija - neveiksminga

pagrindine-viesuju-rysiu-komunikacijos-klaida

Ryšiai su visuomene ir bendradarbiavimas su žiniasklaida jums norimų rezultatų negali garantuoti, todėl dažnai girdžiu - kam man to reikia, juk galiu geriau nusipirkti norimą straipsnį ir būsiu ramus, kad jis pasirodys ten kur reikia bei atrodys taip, kaip reikia?

Tikrai būna atvejų, kai reklaminius straipsnius pirkti verta, tačiau 90% atvejų būna visai ne tada, kada jūs galvojate.

Jūsų tikslas turi būti NE (tik) patekti į interneto portalus ar laikraščius, o kad tos naujienos būtų perskaitytos. Pagalvokite, kiek patys turite laiko kasdieniam naujienų skaitymui? O kiek antraščių perskaitote? Atsidarę portalą, kaip giliai į apačią jį peržiūrite? Versdami laikraštį ar žurnalą - kiek straipsnių perskaitote ten?

Labai nedaug.

Tad jūsų investicijos į reklamą nueis visiškai perniek, jeigu to imsitės su požiūriu “nusipirksiu reklamą, ir parašysiu ten viską, ką reikia”.

Prastas sumanymas. Štai pagrindinė taisyklė:

Kalbėkite ne apie tai, ko jums reikia. Kalbėkite apie tai, kas žmonėms įdomu ir naudinga.

Pavyzdžiui, jūs gaminate antiperspirantus ir pastebėję, kad žmonės vis labiau ieško natūralios kosmetikos nusprendėte atnaujinti savo gamybos procesus ir suradote būdą gaminti sveikesnius antiperspirantus. Tačiau kaip tą žinią paskleisti žmonėms?

Niekada nešvaistykite pinigų tokioms naujienoms kaip:

“Antiperspirantai kiekvienam” atnaujino savo gamybos liniją (mirk iš nuobodulio)

“Antiperspirantai kiekvienam” atsisakė aliuminio (perskaičiau antraštę - sužinojau visą informaciją, nėra prasmės skaityti toliau)

Galvokite, kas aktualu žmogui - jam tikrai neaktualūs naujausi “Antiperspirantai kiekvienam” pasiekimai.

Kurkite naujienas, kurios skamba taip:

“Aliuminis kosmetikoje - ką būtina žinoti ir kodėl privalu jo vengti?”

“Kaip išsirinkti antiperspirantą (ir išvengti apsilankymų pas chirurgą)”

ŠTAI tokios naujienos bus įdomios ne tik jūsų komandai, bet ir kiekvienam žmogui. Štai tokios naujienos atsiduria naujienų portalų viršuje, gauna kur kas daugiau vietos laikraščiuose ar žurnaluose. Štai tokios naujienos padės susikurti draugiškus santykius su žurnalistais - juk jie nori tik vieno: skaitytojų susidomėjimo. Na, o jei ir investuosite į reklamą - jūsų reklama, kad ji būtų perskaityta, turi skambėti būtent šitaip.

Ši auksinė taisyklė turi galioti kas kartą, kai praveriate burną - ne tik spaudoje, bet ir Facebook, ir aptarnaujant klientus parduotuvėje, ir kalbant su verslo partneriais...you name it.

Na, o dar daugiau apie tai, kas įdomu žurnalistams ir jų skaitytojams, kalbėsime šiuose viešųjų ryšių mokymuose Vilniuje Kovo 19 d. Kviečiu!