Geri patarimai apie komunikaciją

Interviu su L'Officiel Mada redaktoriumi Arnoldu Remeika

Interviu su L'Officiel Mada redaktoriumi Arnoldu Remeika

Kad jūs būtumėte geras herojus žurnalistų rengiamoms naujienoms, pirmiausiai reikia suprasti, kaip dirba ir ko nori žurnalistai. Dėl to pradedame ir interviu ciklą su spaudos atstovais - paprašėme juos papasakoti apie savo darbą ir pasidalinti patarimais, ką reikėtų daryti prekių ženklų atstovams, norintiems sudominti žurnalistus. IR, žinoma, ko šiukštu nedaryti. 
Pagrindinė priežastis, kodėl jūsų komunikacija - neveiksminga

Pagrindinė priežastis, kodėl jūsų komunikacija - neveiksminga

Ryšiai su visuomene ir bendradarbiavimas su žiniasklaida jums norimų rezultatų negali garantuoti, todėl dažnai girdžiu - kam man to reikia, juk galiu geriau nusipirkti norimą straipsnį ir būsiu ramus, kad jis pasirodys ten kur reikia bei atrodys taip, kaip reikia?

Tikrai būna atvejų, kai reklaminius straipsnius pirkti verta, tačiau 90% atvejų būna visai ne tada, kada jūs galvojate.

Kaip susidoroti su komunikacijos ir reputacijos krize?

Kaip susidoroti su komunikacijos ir reputacijos krize?

Į komunikacines tragedijas, o kartais - ir komedijas, interneto laikais įsivelti lengviau nei kada nors anksčiau: šiuolaikinė demokratija leidžia kalbėti bet kam, bet ką ir bet kada. Paslapčių nebelieka. O kartais nebelieka ir tiesos. Vieno nepatenkinto kliento atsiliepimas suteps jūsų reputaciją - ir tikroji tiesa tuomet neberūpės niekam. Prisiminkite, ką serialuose sako galingi teisininkai: Tiesos nėra, yra tik tas, kas moka geriau įtikinti.

Tačiau žemiau esantis laiškas - geras pavyzdys, kaip galima sureaguoti į iškilusią krizę.

O dabar - visa spauda tik apie JUS!

O dabar - visa spauda tik apie JUS!

Jeigu jūsų tikslas - pasaulio užkariavimas, tuomet be bendradarbiavimo su žiniasklaida neišsiversite. Tame privalumų yra daugybė. Naujienos spaudoje apie jus sukuria patikimumo įspūdį, jos taip pat padeda skleisti žinią apie jūsų veiklą vis didesniam ir įvairesniam žmonių ratui.

Tačiau kaip ten patenkama?

IŠSISKIRK ARBA MIRK

IŠSISKIRK ARBA MIRK

Per visus darbo komunikacijos srityje metus pastebėjau štai ką: neturi išskirtinumo - neturėsi ir pardavimo. Galima ginčytis, kad jei produktas išties naudingas, tas išskirtinumas nėra būtinas, bet… vandenį Saharos dykumoje pavyks parduoti nesunkiai, nes, taip, jūs sprendžiate problemą. Tačiau nepamirškite, kad Saharos dykumoje ir vanduo tampa išskirtinis… O kuo išskirtinis tas pats vanduo gyvenantiems Vilniuje?